DOBRY START 300+

Zachęcamy do korzystania z usługi składania wniosków o ustalenie prawa do świadczenia dobry start poprzez bankowość elektroniczną, dzięki czemu wypełnienie i złożenie wniosku będzie możliwe w prosty i wygodny sposób bez wychodzenia z domu.

Od 1 lipca wniosek można złożyć drogą elektroniczną przez Internet przy użyciu: kanału bankowości elektronicznej oraz portalu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Emp@tia”. Wystarczy zalogować się do serwisu transakcyjnego swojego banku i tam znaleźć elektroniczny wniosek o świadczenie.

Banki, które umożliwiają składanie wniosku o świadczenie dobry start przez swoje serwisy to: Alior Bank SA, Bank Millennium SA, Bank Pekao SA, Bank Pocztowy SA, Bank Polskiej Spółdzielczości SA oraz wybrane zrzeszone Banki Spółdzielcze, Credit Agricole Bank Polska SA, Getin Noble Bank SA, ING Bank Śląski SA, mBank SA, Nest Bank S.A, PKO Bank Polski SA (oraz Inteligo), SGB-Bank SA oraz wybrane zrzeszone Banki Spółdzielcze. Możliwość składania wniosku będzie dostępna niebawem również w Banku BGŻ BNP Paribas.

Przyjmowanie wniosków o świadczenie dobry start drogą tradycyjną (papierową), czyli osobiście w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zagórzu lub za pośrednictwem poczty rozpoczęło się 1 sierpnia.