> Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu poszukuje pracownika na stanowisko Pomocy Administracyjnej

Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu poszukuje pracownika na stanowisko Pomocy Administracyjnej

Lubisz wyzwania? Chcesz się sprawdzić w komórce organizacyjnej zagórskiego magistratu zajmującej się pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych?  Jeśli tak, to niniejsza oferta jest właśnie dla Ciebie!

Miejsce pracy:

Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz

Zakres obowiązków i warunki pracy:

Określenie stanowiska: pomoc administracyjna
Ilość etatów: 1 etat
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony.
Rodzaj pracy: praca w zespole zajmującym się pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o złożenie CV do dnia 28 marca 2025 r. w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta i Gminy Zagórz (ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz).

Na kopercie należy umieścić dopisek: „Nabór – Pomoc Administracyjna”. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 13 46-22-062 w. 41 lub 16 Zachęcamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu!

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.

×