Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego
Adres:
Zagórz ul. 3 Maja 2
Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego jest organem pomocniczym Burmistrza Miasta i Gminy Zagórz w sprawie realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i Obrony Cywilnej wynikających z odpowiednich ustaw, rozporządzeń i zarządzeń wykonawczych, a także realizuje zadania własne gminy.
Zadania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego:
1.Współdziałanie z centrami i zespołami zarządzania kryzysowego organów
administracji publicznej;
2.Nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz
systemu wczesnego ostrzegania ludności;
3.Współpraca z podmiotami realizującymi monitoring środowiska;
4.Spółdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze,
poszukiwawcze i humanitarne;
5.Realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości
obronnej państwa.
6.Współpraca GZZK z ludnością gminy w zakresie wykrywania zagrożeń.
Współpraca GZZK z ludnością gminy w zakresie wykrywania zagrożeń i wczesnego ostrzegania polega na natychmiastowym podjęciu zgłoszeń i uruchomieniu niezbędnych działań celem ograniczenia skutków zagrożeń, w niektórych wypadkach również na eliminowaniu ich przyczyn.
Do pobrania:
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.