W związku z panującym zagrożeniem spowodowany pojawieniem się na terytorium RP koronawirusa zwracamy się do Państwa z prośbą o ograniczenie wizyt w naszym Urzędzie jedynie do sytuacji pilnych i tych, które nie mogą być załatwione drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Do Państwa dyspozycji pozostaje infolinia pod numerami telefonów:
Obsługa mieszkańców: (13) 46-22-062
Sekretariat: (13) 46-22-062 wew. 30
Ewidencja ludności (dowody osobiste): (13) 46-22-062 wew. 34
USC: (13) 46-22-062 wew. 62
Księgowość: (13) 46-22-062 wew. 42
Wszelkie zapytania i wątpliwości można zgłaszać również drogą mailową na adres urzad@zagorz.pl, w innych sprawach kierowanych do Urzędu można także wykorzystać środki komunikacji elektronicznej:
- poprzez platformę ePUAP www.epuap.gov.pl adres skrytki /UMIGZAGORZ/skrytka
- poprzez platformę e-Obywatel na stronie https://obywatel.gov.pl/
Kontakty telefoniczne i e-mailowe do wszystkich referatów Urzędu znajdują się na stronie internetowej http://umig-zagorz.ires.pl/17830,17925/17925/
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.