Ze względu na aktualną sytuację epidemiologiczną, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników urzędu miasta od 26 stycznia br. prosimy o załatwienie swojej sprawy drogą:
Biurze Obsługi Klienta przez pozostawienie korespondencji w oznakowanej skrzynce korespondencyjnej znajdującej się na parterze budynku Urzędu Miasta.
W przypadku konieczności załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Zagórz, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z pracownikiem danego wydziału, w celu umówienia się na konkretną godzinę.
Podstawowe nr telefonów:
Kontakty telefoniczne i e-mailowe do wszystkich referatów Urzędu znajdują się na stronie internetowej https://zagorz.pl/s/86/referaty-i-stanowiska-pracy
W pomieszczeniu biurowym oprócz pracowników realizujących zadania w zakresie obsługi klientów może przebywać tylko 1 osoba.
W trakcie załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Zagórz prosimy pamiętać o przestrzeganiu podstawowych środków bezpieczeństwa:
Wprowadzone 24 stycznia br. zasady dot. bezpośredniej obsługi interesantów obwiązują w Urzędzie Miasta i Gminy Zagórz do odwołania w oparciu o §. 22 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2021 r. poz. 2069 i 2120 oraz z 2022 r. poz.64).
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.