> "Jak aplikować do Platformy Startowej Unicorn Hub?"

"Jak aplikować do Platformy Startowej Unicorn Hub?"

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Sanoku wraz z Platformą Startową Unicorn Hub zaprasza na bezpłatne webinarium "Jak aplikować do Platformy Startowej Unicorn Hub?”

Webinarium odbędzie się 11 lutego 2022 r. od 11:00 do 12.15 za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mailowy oraz tytuł spotkania) na adres: lpi.sanok@podkarpackie.pl i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora.

Zgłoszenia przyjmowane są do 10 lutego 2022 r. do 15.30. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia (11 lutego 2022 r.).  

W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.

Webinarium jest skierowane do osób z ciekawym pomysłem na innowacyjny biznes na nowy produkt lub usługę.

W spotkaniu weźmie udział przedstawiciel Platformy Startowej Unicorn Hub Pan Jacek Korzeniak, Kierownik Projektu w Platformie Startowej Unicorn Hub.

Program webinarium:

1.Powitanie uczestników. Przedstawienie oferty Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich.

2.Platforma Startowa Unicorn Hub:

  • dlaczego warto aplikować i na co można liczyć po udziale w Platformie Startowej

  • jak wypełnić formularz aplikacyjny do Platformy Startowej.

3.Jak wygląda inkubacja okiem startupów z Unicorn Hub.

  4.Sesja pytań i odpowiedzi.

Organizator webinarium:
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Sanoku
ul. Rynek 18,
38-500 Sanok
tel.: 798 771 215, 798 771 640
e-mail lpi.sanok@podkarpackie.pl

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.

×