> Poradnik dotyczący wypłaty dodatku węglowego

Poradnik dotyczący wypłaty dodatku węglowego

20 września 2022 r. weszła w życie nowelizacja ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. 2022 poz. 1692, 1967). Znowelizowane przepisy zapewniają m.in. uszczelnienie systemu, zwiększają możliwości samorządów w zakresie weryfikacji wniosków oraz wydłużają termin na wypłatę dodatków węglowych. Jednocześnie do postępowań w sprawie wypłaty dodatku węglowego, w których do dnia 20 września 2022 r. nie dokonano wypłaty środków dla wnioskodawcy, należy stosować znowelizowane przepisy ustawy o dodatku węglowym.
Ministerstwo Klimatu i Środowiska opublikowało poradnik dotyczący wypłaty dodatku węglowego. W publikacji oprócz podstawowych informacji zawarto odpowiedzi na najczęstsze pytania związane z obsługą wniosków o dodatek. Pod tekstem publikujemy poradnik zaktualizowany 23 września br.

Do pobrania:

Poradnik dodatek weglowy aktualizacja

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.

×